Matematyka to zmora! Brrrrr Tego nie da się nauczyć!
Znasz to? Myślisz, a może mówisz w taki sposób? STOP!
Twoje dziecko uczy się świata i tworzy przekonania na temat otaczającej go rzeczywistości obserwując i naśladując Ciebie. Jeśli Ty masz takie przekonania, jest duże prawdopodobieństwo, że Twoje dziecko przejmie je od Ciebie i będzie męczyć się w szkole z matematyką.
Na szczęście można inaczej. Można myśleć „Matematyka to świetna zabawa!”
Matematyką, która nas otacza, można cieszyć się i bawić na co dzień. Budować w ten sposób solidny fundament pod przyszłość.
Jeśli chcesz zmienić swoje przekonania na temat przedmiotów ścisłych. Zależy Ci, aby zbudować u swojego dziecka wspierajcie naukę przekonania. Chcesz obudzić w nim ciekawość i radość z odkrywania, poznawania, uczenia, myślenia…
Zapraszam gorąco do wspólnej zabawy i nauki z wykorzystaniem ruchu i zmysłów.
Dzięki metodzie opartej na najnowszych odkryciach neurodydaktyki używanie matematyki, nawet u malucha, może stać się tak naturalne jak umiejętność mówienia
UWAGA!!!
Skutkiem ubocznym warsztatów może być to, że matematyka stanie się jedną z pasji Twojego dziecka.
Warsztat dla dzieci w wieku od 1,5 roku do 3 lat + rodzice
Warsztat dla dzieci 6-8 lat + rodzice
Prowadząca:
Agnieszka Ważny
Coach, trener i praktyk biznesu, oraz rozwoju osobistego, wykładowca akademicki, Twórczyni Centrum Innowacyjnych Metod Edukacyjnych “Ważny FLOW”.
Z wykształcenia i z pasji chemik kwantowy, informatyk, grafik komputerowy, pedagog, a także licencjonowany trener Art of Coach, trener i praktyk biznesu, licencjonowany trener Art of Neuro-Linguistic Programming. Z 20-letnim stażem w uczeniu ludzi.
Jest człowiekiem ciekawym świata, życia, ludzi, poszukującym i uczącym się każdego dnia.
Od wielu lat jest fascynatką neurodydaktyki i wykorzystania wiedzy na temat naszego mózgu do optymalizacji procesów uczenia w taki sposób, aby nauka i rozwój stały się naturalnym i radosnym dla nas procesem, przygodą w naszym życiu. Pasjonują ją nowoczesne metody szkoleniowe, techniki uczenia i zarządzania informacją. Preferuje aktywną formę nauki poprzez doświadczanie, metaforę, twórcze myślenie, gry symulacyjne, case study. W neurodydaktyce poszukuje odpowiedzi na to, jak generować stany przepływu, stany największej efektywności – stany FLOW w edukacji, biznesie, życiu.
Na co dzień mama prawie 4-letniego Adasia, który jest dla niej inspiracją, nauką uważności i pokory, jej radością i lustrem jej stanów emocjonalnych.